tirsdag 12. januar 2010

Overflod...


Ok, jeg innrømmer det, jeg har for mye... men ikke si det til noen! Vi går spent og venter på vårt nye familiemedlem som kommer om ca en måneds tid. Blir spennende å se det lille nurket, ikke bare kjenne sparkene -selv om det også er veldig koselig!! Men i den anledning prøver jeg å rydde litt plass - og få litt orden i sysakene som det så fint heter.
Og i kveld gikk det atter en gang opp for meg - jeg har for mye. Både garn, stoff og halvferdige prosjekter... og nå nevnte jeg ikke papir og kort ting en gang.... Jeg begynner stadig på nye prosjekter før andre blir fullført, slik er det å være "igangsetter". Takk og pris for at jeg er gift med en "fullfører", men jeg blir avslørt på de områdene hvor han ikke har tilgang. Så nå skal jeg prøve å gjøre ferdig litt små ting før jeg starter på noe nytt...
Ønsk meg lykke til!

1 kommentar: