mandag 23. august 2010

Bleieposer

Først og fremst, takk ÅM og G for at jeg får låne symaskinen!! Tenk å være så heldig å ha to venninner som gledelig låner ut symaskinen til meg mens min er på verksted... TAKK TAKK!!

I år er det babyboom med STORE bokstaver i vår vennegjeng! Jeg drømmer om å kunne sy noe til mine gode venninner som får søte små babyer - men jeg må bare innse at tiden ikke strekker til igjen... men da er det desto mer gøy når jeg får sydd litt. Så noen hjemmelagde gaver blir det ;)

2 kommentarer:

  1. Så flotte gaver da! Vet at dette er noe som slår an, så dette skal du være stolt av! Tid er til tider mangelvare:)

    SvarSlett
  2. Bleieposer er kjempe praktisk når en har små.
    Jeg er sikker på at det er en kjærkommen gave til dine venninner.
    Tid er ofte en mangelvare, men du så godt det er når endelig tiden strekker til:-)
    Nydelige bleieposer.

    SvarSlett