mandag 14. mars 2011

Dårlig samvittighet

Ser man det! jeg fikk visst logget på bloggen enda... Beklager for langt fravær!! Og jeg kan nok ikke love så veldig mye bedring med det første heller - men kanskje...

Det er en intens periode i livet mitt nå. Vi hadde visning på leiligheten vår i går, og skal ha en til i dag - også satser vi på at den blir solgt i morgen! Veldig Veldig spent tid!! For de som er ekstra nyskjerrige er det denne leiligheten vi selger:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27128110

Ellers holder jeg på å skrive hovedoppgave om Mekling mellom separerte foreldre. Veldig spennende og lærerikt - men også veldig krevende og frustrerende ;)

Også prøver jeg å være litt god mamma og kone og venninne - men innser at det er ikke alt jeg får til... ;) og da er bloggen noe av det som har måttet bli nedprioritert. Men jeg satser på å komme sterkt til bake, så ikke gi meg helt opp enda! Jeg har fullført noen prosjekter - men innser at jeg fortsatt er mest glad i å planlegge/drømme/starte nye prosjekter - og det var som min kjære mann sa her en dag; kan ikke du snart bli en fullfører?

Så da er det første steg i å bli en fullfører: starte bloggen igjen..... ;)

2 kommentarer:

  1. Ja, sånn er det av og til. Tiden strekker ikke alltid til...
    Høres ut som om du har en masse å gjøre!

    Ha en fin ettermiddag,
    hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  2. Jeg synes du er superflink jeg :)

    SvarSlett