mandag 18. juli 2011

Liftgardiner

Hm... kommentarer som "det klarte eg, då klarer i alle fall du det!" er ikke alltid så gøy å ha hørt når ting ikke var så enkelt som en hadde trodd... Vi har jo flyttet inn i nytt hus, og da har mor i huset lyst å dekorere vinduene med liftgardiner.. vel, det var ikke så enkelt som jeg trodde.

Jeg har sydd ett gardin, men det ble skjevt både i bredde og lengden.. selve syingen var jo ikke noe vanskelig, men det som var vanskelig var å få riktige mål hele tiden. Nå ligger et maken på gulvet, nå har jeg målt enda mer nøye, og satt mye mer nåler.. denne gangen skal det bli bedre! Pluss at jeg har laget det 3 millimeter bredere på begge sider, så har jeg litt å gå på ;)

Blir det fint blir det kanskje ett bilde av det også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar