søndag 20. november 2011

Søndags ro

sitter og koser meg forran peisen etter en NYDELIG søndag! Har virkelig kost meg sammen med prinsene og barte-mannen (ja, han er en av movember-gutta... han har aldri hatt bart før - men har bestemt seg for å ha det nå... DET SER IKKE UT!!!). Uansett, vi har hatt en fin fin dag -og helg! I går var det julemesse i kirka (for et styr - men også veldig gøy!) og i dag var det julemarked på Randesund Lysstøperi. KOSELIG! Det merkes at vi ikke bor i store Oslo lenger når storebror treffer noen han kjenner samme hvor vi går. Det er veldig stas for oss voksne - men mest stas for han selv!

I dag gikk det opp for meg at neste søndag er første søndag i advent - jeg har følt jeg har vært ute i god tid i år - men alt fokus på jobbintervju og venting på sensur på hovedoppgave har nok ført tankene litt av sporet i år. Det deilige er at når den kommende uken er over vet jeg hvordan utfallet av jobbintervjuet blir og om sensor er like fornøyd med oppgaven som jeg og medforfatteren min er.

Dagens baketips er franske pepperkaker. vi prøvde en oppskrift fra denne bloggen; degodetingilivet.blogspot.com, og likte smaken veldig godt - men burde nok ha stekt de litt lenger enn 10 min..

1 kommentar:

  1. Spennende!! Jeg krysser fingrer og tær på at det går bra med både jobben og sensuren!!

    Ha en fortsatt fin uke, både du og han "BARTimeus"

    Klem

    SvarSlett