torsdag 10. november 2011

Søvn og hoste

Det er ganske rart. Det at når den ene ungen endelig sover så lenge vi ønsker begynner den andre prinsen å vandre om natta. nå er den eldste prinsen blitt syk og kommer søtt tuslende inn på soverommet vår: Mamma, jeg kan ikke snakke (det betyr at han har vondt i halsen ;)).

Men søvnen blir likevel avbrutt, og man ender opp med en stk ekstra person i sengen... Bare han blir bedre så skal det bli så deilig - ja, for endelig har minstemann tatt poenget og gitt opp å våkne fem-halv seks - det er jo ingen som gidder ta han opp da uansett!

I dag skal jeg sy litt til julemessa i kirka - selv om jeg har mest lyst til å bare krype under dyna og bli der... får kose meg med et av hekleprosjektene mine enn så lenge.. kanskje unne meg ei kokosbolle - siden jeg nå ikke har spist snop på 9 dager...!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar