fredag 5. juni 2009

produktiv dag..






I dag har jeg heklet en gryteklut, så nå har eg et ferdig par ;)



Jeg har sydd en lue til prinsen fra eget mønster. Gøy å prøve seg frem. Synes den ble veldig fin. Og prinsen ser skikkelig tøff ut i den. Er litt sånn gammeldags preg over den. Søtt. Kan sikker forbedres til neste gang - men til å være første gang jeg syr lue - og med egetdesignet mønster så er jeg veldig fornøyd!



Også har jeg sydd en pute og sydd fast noen heklede blomster på den. Takk til svigermor som har strikket puten! Bilde av den kommer senere, må få den helt ferdig først;)

3 kommentarer:

  1. Skal si du har vært produktiv ja!!
    Kjempesøte grytelapper. og knallfin caps!
    Jeg har også tenkt på å sy en caps til guttene, men har ikke kommet så langt enda. Jeg har capsmønster til dukka, så kanskje jeg kan forstørre det?
    Gleder meg til å se resten av produksjonen når den er klar. Og gjerne et livebilde av lillegutt med ny hatt:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Jeg brukte mønsteret jeg fikk av deg til sommerhatten som basis. Var enkelt og greit å sy den. lykke til!

    SvarSlett
  3. Vilka fina grytlappar och superläcker keps! Blir också sugen att sy en keps..

    SvarSlett