torsdag 3. desember 2009

livstegn

Jada - jeg er her enda - men det er ikke like stas å blogge uten den nye laptop-en min... og lefdal tar den tiden de kan for å få fikset den....

Så jeg syr heller - og det er jo ikke så lett å blogge om alle julegavene, det blir litt for lite spenning igjen til jul da synes jeg. Men så får det heller bli mer spennende bilder etter jul da. Eller spennende og spennende, kanskje ikke rette ordet, men bilder, bare bilder.

Holder på å strikke votter til prinsen. Trodde de ble altfor altfor store - men etter å ha målt de på så virker de egentlig ganske passe. Synes vel bare at det går så altfor fort, han er ingen liten baby lenger!

Nå skal jeg kose meg med opptak av Doktor House fra i går og ørten julegave-prosjekter;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar