onsdag 5. mai 2010

Der var du.....!!

enkel tunika - ok, den er nok finere når den er nystrøket, men men ;)
Selskapskjole. Boleroen har svigermor strikket til meg - uten den er ikke kjolen like fin ;)


Eg innrømmer det lett, det er lenge siden sist. Og ikke de mest spennende innleggene heller. Beklager. Eller, jeg vet ikke helt om jeg kan beklage. Jeg har jo ikke latt være å blogge for å være slem.. døgnet har bare ikke nok timer for tiden. Eller jo, det har det vel egentlig, men det er bare så mye som skjer i disse timene.

Jeg koser meg bare mer og mer med mine to prinser. De vokser til og er så utrolig skjønne. Eldstemann snakker mer og mer, og vi koser oss masse sammen, og yngsten pludrer og smiler når han er våken. utrolig stas!

Også har jeg fått kommet igang med å sy litt også. Jippi! Merker hvorfor jeg synes det er så gøy å sy, jeg blir jo så glad av det - fordi jeg er så stolt... - håper det er lov ;)

Har sydd min første kjole til meg selv - og det ble to på rappen ;) TAKK tante for god hjelp og inspirasjon!

3 kommentarer:

  1. og jeg skjønner bare ikke hvorfor linjeskiftene mine forsvinner...!! noen som har noen gode tips - eller vet hvorfor? det ser jo så fint ut på forhåndsvisningen... men etter publisering er teksten i en ekkel klump...

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du vil være med på min give-away!

    Så mye fint du lager:) Disse kjolene så superfine ut! Skjønner godt at du tar en liten bloggepause når man koser med de små. Det er fokus på kos her i huset også:)

    Og linjeskiftproblemet har jeg også...

    SvarSlett
  3. Hei!Lenge siden sist! Godt dere koser dere:) Så fine kjoler!!! Jeg har ikke turt å lage noe til meg selv enda, men det kommer vel en dag:)
    Hils mannen!! Klem

    SvarSlett