torsdag 6. mai 2010

min første redesign


Jada, det er vel ikke helt slik jeg hadde tenkt at redesign skulle bli.. redesing er liksom av 70-talls sengtøy eller kjoler eller eller... Dette er redesign av senere dato, her har nemlig fars lacoste t-skjorte blitt til deilig vårbuske til eldste mann ;) den er enda ikke prøvd på, måtte lappe noen små hull først, men tror han blir fornøyd når han får den på.


Ellers nyter vi vårsola på terrassen (er vel strengt tatt en balkong da men....) mens far i huset grynter over at lillestrøm går opp i 3 - 2 ledelse over start... mor: ble du sur? far: ja.
Jeg tror vi finner frem is og sjokoladesaus og feirer den internasjonale anti-slanking dagen ;)

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for hilsen,så knallflink du er til å sy!! Du får slege litt hjemmesydd da vettu,og bruke pengene på Drøbakshandel...:-)
    klem

    SvarSlett
  2. Redesign er en god ting, selv om stoffet ikke er 70-talls stoff! :o)

    takk for hyggelig hilsen hos meg, stoffet er kjøpt hos fatquartershop.com

    Ha en fin ny uke! :O)

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk for koselig hilsen! Så flotte bukser du har redesignet, flotte farger!! Liker bloggen din også veldig godt:)

    SvarSlett
  4. Så koselig at du blir med på give awayen min!:)

    SvarSlett