tirsdag 8. juni 2010

skattejakt...

Sist fredag var vi 4 venninner på skattejakt. Så fantastisk, jeg visste ikke om alle disse nydelige butikkene som er her i byen - og noe sier meg at jeg bare har sett toppen av isfjellet... et spennende isfjell - ikke til forveksling lik id, eller var det ego eller super ego... uansett, dette isfjellet vil jeg utforske mer. GLEDER MEG!

Så i dag måtte jeg bryte en barriære. Runes, den butikken som har alt. Ja, de har virkelig alt - utenom mat. Og jeg har sett i vinduet at det er noe fint i hyllene, men for meg så går gressklippere og sia dårlig sammen, og for ikke å snakke om house doctor med lego eller møllmiddel... uansett, jeg skulle inn. Og jeg angrer ikke! Jeg kom nemlig ut med en nydelig lysekrone, type lisbeth dahl, oppå vogna. Ja, det så nok litt rart ut, eller veldig rart. Men ingen skal si at barnevogna stopper meg for å gjøre kupp!

så jeg kan virkelig anbefale Runes på kjelsås. En koselig, eh, koselige folk som jobbet der i det minste. Veldig koselig. Så jeg kan lett si at personalet og mange fine skatter veide opp for myggmiddel og hageslanger ;)

1 kommentar:

  1. Kult! Jeg vil også ha en lysekrone!
    Så flink du er til å være positiv til en alt-mulig-butikk. Jeg kan bli litt irritert på sånne butikker, jeg...

    SvarSlett