mandag 9. november 2009

Heklede tepper

Det nye prosjektet er et nytt babyteppe. Dette skal ikke være stort, nesten bare til pynt i vogna over dyna. Gleder meg til å kunne ta det i bruk! Så en vogn i høst med et heklet teppe med små ruter... dette må jeg også prøve tenkte jeg. Så slik er det foreløpig, tror det blir veldig fint å ha i vogna.

Dette teppet har jeg heklet to av, den ene med rosa som hovedfarge også dette med hvit som hovedfarge. Det er heklet med Drops merino superfine - så dette er et utrolig mykt og deilig teppe! Det rosa teppet har jeg gitt bort - dette vil jeg beholde selv;)




2 kommentarer:

  1. Hei Abbe!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅ fine tepper! Jeg blir grønn av misunnelse( ihvertfall lysegrønn:) ) når jeg ser disse fine teppene!!! Gid jeg bare lærte meg å hekle å
    lese mønster i en fei!! Hadde jeg vært i samme situasjon som deg, tror jeg jammen jeg måtte bestilt et slik babyteppe av deg! men den gang ei... her pakker vi vekk babyleker og utstyr som ikke vi trenger lenge... alt i sin tid:)
    Håper det står bra til med dere!
    Mulig jeg ringer deg i kveld, long time, no see!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Disse teppene var bare kjempe fine:-)

    SvarSlett