onsdag 24. februar 2010

Oppmuntring


pleiepose

englemaske-sjal



I dag skinner sola, og for et nydelig vær!! Nyter alle solstrålene - og gleder meg til det blir enda varmere og godt å sitte ute i sola!





I dag er formen litt bedre, så da har jeg fått sydd og heklet litt. Begynte på et heklet sjal i går kveld - og fullførte det i dag formiddag ;) Og da jeg fikk en melding om ei venninne som har det litt tungt fikk jeg en ide om å lage en "oppmuntrings-pakke" til henne. Så da sydde jeg en enkel pose (pleiepose ;)) og sender den sammen med det nye sjalet og et lavendel hjerte i posten i morgen. Håper den vil bringe litt glede!

3 kommentarer:

  1. Se her du! Du er i gang med englemaskene! Kjempeflott- og jeg tipper venninnen din blir glad for dette! :)

    SvarSlett
  2. Så snill du er! Og kreativ til tusen;)
    Ha en fortsatt fin dag!!! Klem

    SvarSlett
  3. Du er så god du Abbe...beklager tirsdagen! Makan til kreativitet skal vi lete lenger etter gitt. Du er en ener!!Hilsen Åstamor

    SvarSlett