onsdag 10. februar 2010

Vårtegn!



Våknet til blå himmel og 10 blå grader i dag. Denne vinteren vil virkelig ikke gi slipp!! Men så fantastisk da jeg plutselig oppdaget spirer på terrassen min. Jeg har alltid hatt en drøm om å gjøre noe med de løkene jeg hver vår kjøper. Ta vare på de, og få de til å komme opp igjen neste år. Men det blir som regel bare med tanken. Slik ble det i fjor også. Men jeg fikk i det minste puttet (virkelig bare puttet) løkene (og ikke noe jord, bare rester fra den de hadde stått i - for jeg fikk meg aldri til å renske de) oppi hermetikkbokser. Også kom sommeren, høsten og plutselig var det vinter og jeg tenkte at jeg får kaste de løkene når frosten gir seg og jeg finner de under snøen.




Men så! Fantastisk, de spirer!! Følte det litt som en oppmuntring til meg. Om at ikke alt trenger hjelp av meg for å klare seg - at noe går sin gode gang, selv om jeg ikke rekker alt jeg ønsker :)




Prøver å finne lyspunkter i dagene nå, er så utrolig lei av å gå og vente på det lille barnet i magen - som ikke har det travelt!!

1 kommentar: